Selasa, 1 Mac 2011

my FAMILY

sapa x sayang ngn FAMILY??? ng bodo lah org ya kan, wpun aku bukan anak yg solehah, tp family aku tetap di hati aku huhuhu cne2 aku pgi.. tp aku tok degil x pnah dgr cakap org tua smpe kntok pun maseh juak, mok d sebab kan ada taik lalat kat telinga ku li (org tua sllu madh mcm ya) tp lucu jak bah...
  
ting Tong tok la pic baPak & MaK aku !!!!
                        Apandi Bin Hj Dan (bapak) & Dyg Melor Bt Hj Abg Sioni (mak)
Keja Bpak aku, Pegawai Kastam di Sempadan Bunan.. mak aku bkerja sbgai chef d MELODI FAMILY (nama sambungan bpak&mak ku )majikan nya bapak aku lah... kuanG kuAnG


tok adik ku no. 2 dibah aku, Nama nya Fadia Hani tp d tunggah nini @ nek nong hehehe sorry my siz hehehe
                                                          


~nya tok study d UITM Samarahan
( DIP. PENGURUSAN PERLADANGAN)~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






tOk paling BONGSU hehehe nama nya Nurfatini @ Cici & Cocot hehehe nama pangilan mnjak nya..


nya tok pun study d UITM samarahan 
Dip. Pengurusan Maklumat
















ADIkku 2 org tok duak2 stay kt UITM ne ndak snyi bpak & mak kat umah, tnggal nya 2 jak d umah.. sian kan,, ya la nasib anak sikit kata org :) tp dlok kmk Org ada adik laki tp Allah syg ngn nya, nya pon dh kmbali ke rahmatullah.. 5 mnt lpas operate jantung Berlubang nya pn alu ninggal... sedih eh bla ingat nya :( SAYANG MOHD. DANIL AZRI segar dlm ingatan aku..


ermmm hampir lupa eh d umah kmk org ada penyeri nya, anak kazen mak kmk org, dlok mak jga nya dr umo 3 bulan smpe 4 tahun, kntok nya dh skolah Tadika..  tp nya x penah lupa ngn kmk org malah nya mdah umah kmk org ya umah nya juak p nya kuat jelez mun kmk org smdah syng ngn mak & bpak... 








Dayang Nurzihan nama nya.. tp sllu org nunggah nya Andong.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan